sobota, 25 maja 2013

Akcja "Daj włos"

   Kilka tygodni temu dowiedziałam się o akcji zorganizowanej przez fundację "Rak'n'roll wygraj życie". Akcja ta o nazwie "Daj Włos" ma na celu pozyskanie włosów na wykonanie naturalnych peruk dla kobiet poddających się chemioterapii. Pomyślałam sobie, że nic mnie to nie będzie kosztować. No, może najwyżej znaczek pocztowy ;) A może jakaś pani dzięki mojemu małemu prezentowi, poczuje się troszkę lepiej. Zdaję sobie sprawę jak trudna jest świadomość choroby i terapia w jej trakcie. Jak ważna jest wtedy siła psychiczna i wola walki z chorobą. Może taka peruka z naturalnych włosów poprawi nieco samopoczucie i pozwoli skoncentrować energię na pozytywnych myślach o wyzdrowieniu?
Od słowa, do czynu. ;)
 Całkiem niedawno wyglądałam tak:
 Szybkie ciach, ciach - sześć całkiem sporych warkoczyków...
I teraz wyglądam tak:
Pozostaje już tylko zapakować ostrożnie "pióra", wypełnić specjalne oświadczenie - dostępne na stronie
Wysłać na adres fundacji i gotowe!
Jeśli ktoś chciałby się dołączyć, podaję poniżej link do stronki. Zawiera ona wiele ważnych informacji, jak również adresy salonów fryzjerskich współpracujących z fundacją. To tak na wypadek, gdyby ktoś chciał oddać się w ręce profesjonalisty i skrócić ten proces do minimum.

Akcja "Daj Włos"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz