wtorek, 19 lutego 2013

Zamek z baśni cz.2

 Na pewno domyśliliście się, że chodzi o zamek w Mosznej w woj. opolskim. :-) Barokowe cudo z 99 wieżami. To jeden z najpiękniejszych zamków w Polsce. Dzisiaj znajduje się tam Centrum Terapii Nerwic, ale kiedyś....... :-)





Piękny, prawda?
Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam tą ogromną budowlę, byłam małą dziewczynką. Możecie sobie wyobrazić, jak to podziałało na moją wyobraźnię. "Księżniczkowy" nastrój nie opuszczał mnie przez kilka dni ;-))
Do dzisiaj zresztą, balkonik "pod żuberkiem" jest moim ulubionym:

Całkiem jak z "Romea i Julii"...
Ogromny taras od strony parku i jeden z kamiennych lwów. Sceneria, jak z baśni.


Jeśli odwiedzicie to miejsce późną wiosną, zakochacie się w parku pełnym gigantycznych azalii, rododendronów i uroczych zakątków.











Wierzcie mi, trudno żegnać się z tym miejscem w ciepłe majowe dni.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz