poniedziałek, 28 stycznia 2013

Miłe złego początki...

  Długo zabierałam się do stworzenia tego miejsca. Mam zamiar umieścić w nim wszystkie te małe, dobre rzeczy, które nieodmiennie poprawiają mi samopoczucie. Chcę pokazać i opisać miejsca, które mnie zachwycają, ludzi którzy w jakiś sposób wpłynęli na moje postrzeganie świata. Chcę również zaprezentować rzeczy, które udaje mi się stworzyć. A że większość z nich powstaje z tkanin, stąd też i sama nazwa bloga. Mam nadzieję, że uda mi się regularnie zapełniać to miejsce tym, co uczyni je takim szczególnym zakątkiem. Zapraszam.

2 komentarze:

  1. Życzę miłego blogowania! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Miriel. Mam nadzieję, że uda mi się stworzyć tutaj takie przytulne miejsce do którego również będziesz chciała zaglądać ;)

      Usuń